Garantie
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, cu exceptia celor resigilate (second hand), beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. |
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte, produsele second hand provin din surse autorizate dar nu au ambalajul original. |
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre SC Noel Espresso SRL. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. |
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare. |
In cazul produselor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre SC Noel Espresso SRL, iar garantia nu acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate. |
Prezenta garantie atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii |
Regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport. Fabricantul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada mai sus stabilita cu incepere de la data cumpararii de catre utilizatorul final. In timpul perioadei de garantie vanzatorul isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect. |
1. Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru: |
a. Manipularea si exploatarea neglijenta (socuri electrice, socuri mecanice, socuri termice, grad ridicat de impuritati, si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat cele descrise in manualul de utilizare, obiecte straine intrate in echipament, lichide, etc.) |
b. Utilizarea unor consumabile altele decat cele necesare (Cafea.) |
c. Interventii neautorizate de S.C. Noel Espresso SRL |
d. Exploatarea peste limita de incarcare maxima lunara prevazuta de producator. |
e. Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute de producator (Tensiunea de alimentare: 230V +/-5%; Frecventa retelei: 50Hz +/-1%; |
f. Interventii asupra produselor ce duc la distrugerea sigiliului (acolo unde este cazul) sau a seriei subansamblului/echipamentului. |
g. Incercarea de catre client repararea aparatului sau al altei persoane neautorizata. |
h. Defecte datorate cablurilor de legatura, impamintarii cladirii precum si datorate conectarii/deconectariiechipamentelor in timpul functionarii. |
Defectele descries mai sus se repara in afara garantiei si vor fi platite de client. |
2. Pierderea certificatului de garantie. |
3. Garantia produselor este asigurata de catre firma SC Noel Espresso SRL si prin colaboratori agreati. |
4. La solicitarea acordarii garantiei este necesar sa se prezinte echipamentul si o prezentare a defectului constatat. |
5. In cazul solicitarii nejustificate a garantiei clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticarea produsului. |
6. Prevederile prezentului Certificat de Garantie nu se extind. |
7. Durata medie de utilizare este de 5 ani la espresoare noi si 3 ani la cele second hand. |
8. La produsele aflate in promotie nu se acorda transport gratuit |
OBLIGATIILE FURNIZORULUI: Furnizorul isi asuma in perioada de garantie urmatoarele obligatii: - Diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea sau inlocuirea gratuita a subansamblelor defecte, in cadrul Departamentului Service aflat la sediul firmei. - Daca Departamentul Service, in urma expertizei, constata ca defectiunea a intervenit cu respectarea tuturor obligatiilor beneficiarului - inscrise mai sus - si a conditiilor de exploatare impuse de furnizor, in termen de 10 zile lucratoare de la reclamarea defectiunii si luarea in primire a produsului de catre Dep. Service, furnizorul se obliga sa o remedieze. |